Ksylitolipastillit

MLL Tarvasjoen paikallisyhdistys ry lahjoittaa ksylitolipastillit Poutapilven päiväkotiin ja eskariin lapsille ruokailujen jälkeen syötäväksi

Yhdistys myi ksylitolipastilleja syksyllä

TILAA KSYLITOLIPASTILLEJA

Tue MLL Tarvasjoen paikallisyhdistyksen toimintaa ostamalla kauttamme Läkerol Dents ksylitolipastilleja ja Jenkki Herra Hakkaraisen täysksylitolipastilleja.

Makuvaihtoehtoja Dentseissä ovat Pear Banana, Strawberry Cream ja Sweetmint. Pastillilaatikon paino on 2,5 kg ja siinä on noin 1850 pastillia. Hinta on 35€/laatikko.

Makuvaihtoehtoina Hakkaraisissa ovat mansikka ja päärynä. Kilon pussissa on noin 1785 pastillia. Hinta on 30€/pussi.

Tilaaminen tapahtuu alla olevalla lomakkeella ja maksamalla tilatut pastillit 22.9.2019 mennessä MLL Tarvasjoen paikallisyhdistyksen tilille FI61 5461 0740 0012 77. Kirjoita maksun viestikenttään ksylitolipastillit ja tilaajan nimi. Tilauksesi tulee voimaan kun maksu näkyy tilillämme.

Pastillilaatikot saa noutaa valitsemaltasi yhteyshenkilöltä tai Ipanajumpan yhteydessä maanantaina 7.10.2019 klo 17:30-19:00 Poutapilven päiväkodilta.

KIITOS TUESTASI!