Linnunpönttö kotipihan lintuperheelle

Kevät tulee ja pikkulinnut kaipaavat pian uutta kotia. Nyt sinä voit auttaa heitä helposti:

MLL Tarvasjoki myy sokean kirvesmiehen käsintehtyjä linnunpönttöjä yhdistyksen toiminnan tukemiseksi.  Osta siis pönttö tai pari ja ilahduta kotipihasi/lähimetsäsi lintuperheitä uudella kodilla, tukemalla samalla alueemme lapsiperheiden hyväksi tehtävää vapaaehtoistyötä.

Linnunpöntöt maksavat 10 €/kpl ja tilaus tapahtuu näppärästi kotisivuillamme olevan lomakkeen avulla.

Linnunpöntöt maksetaan MLL Tarvasjoen tilille sunnuntaihin 13.3.2022 mennessä, minkä jälkeen toimitamme kaikki maksetut linnunpönttötilaukset. Tilauksen yhteydessä valitse oma yhteyshenkilösi MLL:n hallituksesta, niin toimitamme tilatut linnunpöntöt sopimuksen mukaan.

Maksunsaaja: MLL Tarvasjoen paikallisyhdistys ry
Tilinnumero: FI61 5461 0740 0012 77
Maksun määrä: 10 €/kpl
Viesti laskuun: Linnunpönttö ja oma nimi